Reklamaatiotyypin luominen ja käsittely


Reklamaatioita pääset tarkastelemaan klikkaamalla ylänavigaatiosta osiota "Sopimusasetukset" ja sen alta "Reklamaatiotyypit". Reklamaatiotyypit listautuvat avautuvaan näkymään.


Luo uusi reklamaatiotyyppi



Syötä haluttu nimi ja reklamaation kuvaus.



Lopuksi klikkaa "Tallenna" ja järjestelmä palautuu reklamaatiotyyppilistaukseen.


Tarkastele luotuja reklamaatiotyyppejä


Lisätiedot listautuvat ”Sopimusasetukset” -> ”Reklamaatiotyyppi” -näkymään. Lajittelua voi muuttaa kohdasta "Uudelleenjärjestä".

  • Aakkosjärjestykseen (A-Ö)
  • Aakkosjärjestykseen (Ö-A)
  • Uusimmat ensin
  • Vanhimmat ensin
  • Viimeksi muokatut ensin 



Esikatsele reklamaatiotyyppiä


Klikkaa nuolisymbolia katsellaksesi reklamaatiotyypin sisältöä.



Reklamaatiotyypin muokkaaminen

Valitse reklamaatiotyyppien listalta haluamasi reklamaatiotyyppi ja valitse "Muokkaa". Reklamaatiotyypin muokkausikkuna avautuu. Tee halutut muokkaukset ja klikkaa "Tallenna".



Reklamaatiotyypin poistaminen


Valitse valikosta ”Poista”.

  • Haluatko varmasti poistaa valitsemasi kohteen?
    • Kyllä
    • Ei



Hae reklamaatiotyyppejä

Hakutoiminnolla voidaan hakea luotuja reklamaatiotyyppejä. Hakua voidaan tarkentaa hakusanoilla.